Search This Blog

Tuesday 28 June 2016

POS LAJU TIDAK JUJUR DAN AMANAH

Assalamualaikum, baru-baru ini, saya menggunakan khidmat pos laju untuk menghantar barang yang saya jual. Saya amat menyesal dengan perkhidmatan yang disediakan. Mungkin nak raya kot. ramai sangat pelanggan. Malangnya, pihak pos laju gagal menambah baik perkhidmatan mereka, kekurangan staf dan staf yang tidak amanah menyebabkan barang yang saya pos hilang. Sepatutnya barang yang saya jual tu dah sampai, tetapi selepas seminggu, masih belum sampai. Memang sedih sangat. Duit kena refund. Lagipun saya sakit dan perlukan wang untuk pembiayaan medical saya. Sudah jatuh lagi ditimpa tangga. Ujian bulan puasa. Disebabkan masalah tu, saya tak dapat balik raya tahun ini. genap 4 tahun tak balik raya sebab masalah kewangan. Nilai pos saya boleh tahan. Saya pengedar helmet airbrush. Nilai sebiji helmet bukan ratus, tapi ribuan ringgit.hmm


Barang pos saya Shoei jack force 2 kuning dan merah. ujian melanda menikam hati yang pilu.

Shoei jack force kuning RM60000.00
Shoei jack force 2 merah RM47000.00
Shoei jack force 2 biru RM12500.00

No comments:

Post a Comment